Prowadzisz sprzedaż w różnych kanałach e-commerce? Obsługujesz zamówienia przychodzące z Allegro, Amazon, eBay i innych źródeł zewnętrznych? Korzystasz z usług kilku firm wysyłkowych, hurtowni, aplikacji SMS itp.? Używasz systemu BaseLinker? Faktury, oferty i magazyn obsługujesz online w aleFaktury? Już dziś Twoja przeglądarkowa aplikacja dla firm aleFaktury może być zintegrowana z BaseLinkerem. Sprawdź, na czym polega integracja!
- Integracja z BaseLinker – ile kosztuje?
- Na czym polega integracja aleFaktury z BaseLinker?
- Jak uruchomić integrację BaseLinker w aleFaktury?
- Konfiguracja integracji z BaseLinker
- Statusy zamówień w aleFaktury a statusy zamówień w BaseLinker
- Uruchamianie integracji
Aplikacja aleFaktury dostępna jest w czterech pakietach: Green, Silver, Gold i Platinum. Pakiety różnią się dostępnymi funkcjonalnościami i zostały pomyślane tak, aby odpowiadać na potrzeby firm nie tylko różnych wielkości, lecz także o różnym sposobie działania.
Pakiet Green przeznaczony dla najmniejszych firm jest dostępny za darmo bez żadnych ograniczeń czasowych. Wystawiasz do 10 faktur miesięcznie? Unikaj zbędnych kosztów! Korzystaj z aleFaktury Green.
Najbardziej rozbudowany pakiet aleFaktury Platinum umożliwia m.in.:
- wystawianie nieograniczonej ilości faktur
- wystawianie nieograniczonej ilości ofert
- obsługę zamówień
- prowadzenie dowolnie wielu magazynów
- drukowanie paragonów na drukarkach fiskalnych
- integrację z systemem BaseLinker.
Porównaj ceny pakietów aleFaktury!
Integracja aleFaktury z systemem BaseLinker polega na imporcie zamówień z systemu BaseLinker do aleFaktury i dalszej obsłudze tychże zamówień w aplikacji online. Integracja umożliwia także przekazywanie informacji o opłaconych zamówieniach między systemami. Możliwa jest również wysyłka paczek wprost z aleFaktury, eksport zamówień z aleFaktury do systemu BaseLinker oraz wysyłanie do systemu BaseLinker stanów magazynowych wybranego magazynu aleFaktury.
Zdecydowałeś się na aleFaktury Platinum? W pakiecie masz dostęp do integracji z BaseLinker! Aby skonfigurować integrację po stronie aleFaktury, rozwiń menu dostępne z poziomu użytkownika:
Użytkownik -> Ustawienia -> Integracje -> BaseLinker
Aby skonfigurować integrację z BaseLinker, postępuj według następujących kroków:
- Aby korzystać z integracji BaseLinker, należy zaznaczyć opcję Włącz usługę.
- W polu Klucz wpisujemy swój klucz do integracji BaseLinker. Ten klucz otrzymałeś od producenta systemu BaseLinker.
- W polu Magazyn wybieramy magazyn, który ma być połączony z BaseLinker.
- Następnie (według potrzeb) można zaznaczyć opcje:
- Eksportuj zamówienia
- Wysyłaj stany magazynowe.
W polu Identyfikator magazynu BaseLinker należy podać identyfikator tego magazynu z systemu BaseLinker, który chcemy zintegrować z systemem aleFaktury. Jeśli nie pamiętasz identyfikatorów swoich magazynów w BaseLinker, wystarczy kliknąć przycisk: Pobierz magazyny z BaseLinker.
W aplikacji aleFaktury zamówienia mogą mieć określone statusy. Użytkownicy aplikacji nie mogą sami dodawać swoich statusów. W odróżnieniu od aleFaktury, w BaseLinker użytkownicy sami tworzą własne statusy zamówień. Kolejnym krokiem niezbędnym do prawidłowego działania integracji BaseLinker z aleFaktury jest przypisanie statusom z BaseLinker ich odpowiedników z aleFaktury. Takie dopasowywanie statusów nazywa się mapowaniem.
Nie pamiętasz stworzonych przez Ciebie w BaseLinker statusów ? Nie martw się. Pobierzesz je jednym kliknięciem. Wybierz przycisk: Pobierz statusy z BaseLinker.
Pamiętaj, aby po uzupełnieniu wszystkich niezbędnych pól kliknąć przycisk Zapisz.
W aleFaktury przewidziano możliwość ręcznego wywołania synchronizacji integracji z BaseLinker, jednakże nie musisz korzystać z tego narzędzia. Aplikacja cyklicznie wywołuje synchronizację Twoich zamówień i stanów magazynowych.
Chcesz wiedzieć więcej na temat możliwości aleFaktury? Sprawdź, na co jeszcze pozwala system.