Prowadzisz sprzedaż w różnych kanałach e-commerce? Obsługujesz zamówienia przychodzące z Allegro, Amazon, eBay i innych źródeł zewnętrznych? Korzystasz z usług kilku firm wysyłkowych, hurtowni, aplikacji SMS itp.? Używasz systemu BaseLinker? Faktury, oferty i magazyn obsługujesz online w aleFaktury? Już dziś Twoja przeglądarkowa aplikacja dla firm aleFaktury może być zintegrowana z BaseLinkerem. Sprawdź, na czym polega integracja!

  1. Integracja z BaseLinker – ile kosztuje?
  2. Na czym polega integracja aleFaktury z BaseLinker?
  3. Jak uruchomić integrację BaseLinker w aleFaktury?
  4. Konfiguracja integracji z BaseLinker
  5. Statusy zamówień w aleFaktury a statusy zamówień w BaseLinker
  6. Uruchamianie integracji

Integracja z BaseLinker – ile kosztuje?

Aplikacja aleFaktury dostępna jest w czterech pakietach: Green, Silver, Gold i Platinum. Pakiety różnią się dostępnymi funkcjonalnościami i zostały pomyślane tak, aby odpowiadać na potrzeby firm nie tylko różnych wielkości, lecz także o różnym sposobie działania.

Pakiet Green przeznaczony dla najmniejszych firm jest dostępny za darmo bez żadnych ograniczeń czasowych. Wystawiasz do 10 faktur miesięcznie? Unikaj zbędnych kosztów! Korzystaj z aleFaktury Green.

Najbardziej rozbudowany pakiet aleFaktury Platinum umożliwia m.in.:

  • wystawianie nieograniczonej ilości faktur
  • wystawianie nieograniczonej ilości ofert
  • obsługę zamówień
  • prowadzenie dowolnie wielu magazynów
  • drukowanie paragonów na drukarkach fiskalnych
  • integrację z systemem BaseLinker.

Porównaj ceny pakietów aleFaktury!

Na czym polega integracja aleFaktury z BaseLinker?

Integracja aleFaktury z systemem BaseLinker polega na imporcie zamówień z systemu BaseLinker do aleFaktury i dalszej obsłudze tychże zamówień w aplikacji online. Integracja umożliwia także przekazywanie informacji o opłaconych zamówieniach między systemami. Możliwa jest również wysyłka paczek wprost z aleFaktury, eksport zamówień z aleFaktury do systemu BaseLinker oraz wysyłanie do systemu BaseLinker stanów magazynowych wybranego magazynu aleFaktury.

Jak uruchomić integrację BaseLinker w aleFaktury?

Zdecydowałeś się na aleFaktury Platinum? W pakiecie masz dostęp do integracji z BaseLinker! Aby skonfigurować integrację po stronie aleFaktury, rozwiń menu dostępne z poziomu użytkownika:

Użytkownik -> Ustawienia -> Integracje -> BaseLinker

Konfiguracja integracji z BaseLinker

Aby skonfigurować integrację z BaseLinker, postępuj według następujących kroków:

  1. Aby korzystać z integracji BaseLinker, należy zaznaczyć opcję Włącz usługę.
  2. W polu Klucz wpisujemy swój klucz do integracji BaseLinker. Ten klucz otrzymałeś od producenta systemu BaseLinker.
  3. W polu Magazyn wybieramy magazyn, który ma być połączony z BaseLinker.
  4. Następnie (według potrzeb) można zaznaczyć opcje:
    • Eksportuj zamówienia
    • Wysyłaj stany magazynowe.

W polu Identyfikator magazynu BaseLinker należy podać identyfikator tego magazynu z systemu BaseLinker, który chcemy zintegrować z systemem aleFaktury. Jeśli nie pamiętasz identyfikatorów swoich magazynów w BaseLinker, wystarczy kliknąć przycisk: Pobierz magazyny z BaseLinker.

Statusy zamówień w aleFaktury a statusy zamówień w BaseLinker

W aplikacji aleFaktury zamówienia mogą mieć określone statusy. Użytkownicy aplikacji nie mogą sami dodawać swoich statusów. W odróżnieniu od aleFaktury, w BaseLinker użytkownicy sami tworzą własne statusy zamówień. Kolejnym krokiem niezbędnym do prawidłowego działania integracji BaseLinker z aleFaktury jest przypisanie statusom z BaseLinker ich odpowiedników z aleFaktury. Takie dopasowywanie statusów nazywa się mapowaniem.

Nie pamiętasz stworzonych przez Ciebie w BaseLinker statusów ? Nie martw się. Pobierzesz je jednym kliknięciem. Wybierz przycisk: Pobierz statusy z BaseLinker.

Pamiętaj, aby po uzupełnieniu wszystkich niezbędnych pól kliknąć przycisk Zapisz.

Uruchamianie integracji

W aleFaktury przewidziano możliwość ręcznego wywołania synchronizacji integracji z BaseLinker, jednakże nie musisz korzystać z tego narzędzia. Aplikacja cyklicznie wywołuje synchronizację Twoich zamówień i stanów magazynowych.

Chcesz wiedzieć więcej na temat możliwości aleFaktury? Sprawdź, na co jeszcze pozwala system.

Spodobał Ci się nasz artykuł?

Jeśli tak, prawdopodobnie spodoba Ci się nasze oprogramowanie do wystawiania faktur online.

Wypróbuj za darmo!